Четверг, 28.03.2024, 17:43
КУПЯНСК - ПАТРИОТ
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Архив - только для чтения
Форум » Архив » Что происходит у нас в Купянске - 4 » Нужно брать пример
Нужно брать пример
Dmitriy@KupyanskiyДата: Четверг, 26.01.2012, 23:44 | Сообщение # 1
Администратор
Группа: Пользователи
Сообщений: 2125
Репутация: 4
Статус: Offline
Шаблон иска в суд о принуждении к ремонту
ШАБЛОНЫ ЖАЛОБ
Пример искового заявления в суд для случая, когда ГАИ повреждение подтвердила и переслали письмо (или предписание) балансодержателю дороги (рай. госадминистрация, гор. администрация и т.д.), а те ответили, что чинить будут «когда-нибудь» (в текущем или следующем году) или не будут вообще (пива денег нет)

Суть исковых требований:
— Обязать ГАИ и рай. администрацию предоставить пояснения.
— Обазять рай. администрацию провести ремонт.
— Обязать ГАИ проконтролировать проведение ремонта рай. администрацией.

Внимание! Результатов — рассмотренных судом исков по данному заявлению — еще нет. Если кто-либо воспользуется, то просьба сообщать здесь о своем опыте и результатах.

Если будут какие-нибудь замечания/дополнения, то в заявление (по ссылкам выше) будут вноситься изменения.

Солом’янський районний суд м. Києва
03680, м. Київ, вул. Максима Кривоноса, 25
Дарницький районний суд м. Києва
02099, м. Київ, вул. Севастопольська, 14
Окружний адміністративний суд міста Києва
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6

Позивач:
Без’ямний Харитон Степанович
02345, м. Київ, просп. Перемоги ям, 1-А, кв. 11
тел.: +380-99-87654321
e-mail: 1234567@ukryama.com

Відповідач 1:
Управління державної автомобільної
інспекції ГУ МВС в м. Києві
01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 54
тел.: 278-45-22, 278-49-34
e-mail: udai@udai.kiev.ua

Відповідач 2:
Дарницька районна в м. Києві державна адміністрація
02068, м. Київ, вул. О. Кошиця, 11
тел.: 564-90-10

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про зобов’язання вчинити дії

Я, Без’ямний Харитон Степанович, проживаю в м. Києві за адресою просп. Перемоги ям, №1-А, а тому мені кожного дня доводиться користуватися дорогою на ділянці між будинками №1, №1-А, №3 по просп. Перемоги ям. Технічний стан асфальтового покриття даної ділянки дороги є незадовільним вже довгий час, що призводить до подальшого його псування, а так і розростання пошкоджень на даній ділянці, що негативно впливає на можливість проїзду даної ділянки автомобільним транспортом та викликає небезпеку завдання механічних пошкоджень транспортним засобам в момент проїзду даної ділянки.

Згідно п. 2 “Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 р. N 198 (далі — Правила): Ремонт і утримання дорожніх об'єктів (крім залізничних переїздів), що перебувають у загальнодержавній власності, здійснюється дорожньо-експлуатаційними організаціями, які належать до сфери управління Укравтодору, а тих, що перебувають у комунальній власності, — відповідними комунальними дорожньо-експлуатаційними організаціями.

Згідно п. 4 Правил: Користувачами дорожніх об'єктів є учасники дорожнього руху.

Згідно п. 5 Правил: Власники дорожніх об'єктів або уповноважені ними органи, дорожньо-експлуатаційні організації, користувачі дорожніх об'єктів та спеціалізовані служби організації дорожнього руху зобов'язані забезпечувати зручні і безпечні умови руху, сприяти збільшенню пропускної спроможності дорожніх об'єктів, запобігати травмуванню учасників дорожнього руху, пошкодженню транспортних засобів і дорожніх об'єктів, забрудненню навколишнього середовища.

Згідно п. 10 Правил: Контроль за дотриманням цих Правил здійснюється власниками дорожніх об'єктів або уповноваженими ними органами та Державтоінспекцією.

Згідно п. 11 Правил: Власники дорожніх об'єктів або уповноважені ними органи, дорожньо-експлуатаційні організації зобов'язані своєчасно і якісно виконувати експлуатаційні роботи відповідно до технічних правил з дотриманням норм і стандартів з безпеки руху, а також постійно контролювати експлуатаційний стан усіх елементів дорожніх об'єктів та негайно усувати виявлені пошкодження чи інші перешкоди в дорожньому русі, а за неможливості це зробити — невідкладно позначити їх дорожніми знаками, сигнальними, огороджувальними і направляючими пристроями відповідно до діючих нормативів або припинити (обмежити) рух.

Згідно п. 38 Правил: Основними вимогами до транспортно-експлуатаційного стану дорожніх об'єктів є відповідність контрольованих показників окремих їх елементів і об'єктів у цілому ДСТУ 3587.

Згідно п. 39 Правил: Якість робіт по ремонту та утриманню об'єктів повинна відповідати вимогам комфортності, економічності та безпеки дорожнього руху.

Згідно п. 40 Правил: Ремонт і утримання дорожніх об'єктів повинні виконуватися відповідно до технічних правил ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування і технічних правил ремонту і утримання міських вулиць і доріг, що затверджуються відповідно Укравтодором, Держбудом і Держжитлокомунгоспом за погодженням з Департаментом Державтоінспекції МВС.

Згідно п. 41 Правил: Особи, винні в порушенні вимог, передбачених цими Правилами, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

Згідно п. 4.1.6. “Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування П-Г.1-218-113-2009” затверджених Головою Державної служби автомобільних доріг України наказом №320 від 01.07.2009 року (далі — Технічні правила): Своєчасне і якісне виконання робіт з утримання доріг забезпечує нормальні умови руху автотранспорту, знижує собівартість перевезень вантажів і пасажирів.

Згідно п. 4.1.7. Технічних правил: Покриття проїзної частини не повинно мати просідань, вибоїн, напливів або деформацій, що утруднюють рух транспортних засобів, з дозволеною Правилами дорожнього руху України швидкістю та відповідати вимогам ДСТУ 3587. Стан покриття проїзної частини та інших елементів дороги повинні перевірятися постійно. Невідкладно після виявлення вищезазначених пошкоджень повинні бути встановлені відповідні попереджувальні дорожні знаки, а також введено обмеження швидкості руху на період ліквідації пошкодження відповідно до термінів, зазначених у таблиці 4.2 (згідно ДСТУ 3587). Граничне допустимі пошкодження площі покриття, а також терміни їх ліквідації для автомобільних доріг, наведені в таблиці 4.2.

Таблиця 4.2.

Категорія доріг | Пошкодження (ямковість) на 100000 кв. м покриття, кв. м не більше | Термін ліквідації пошкоджень, діб не більше

І | 0,3 (1,5) | 1 (5)
ІI | 0,5 (3,0) | 1 (5)
ІІІ | 1,0 (5,0) | 3 (7)
ІV — V | 3,0 (7,0) | 5 (10)

Примітка 1. У дужках наведені значення руйнувань для весняного та осіннього періодів.
Примітка 2. Вимоги до експлуатаційного стану проїзної частини поширюються на з'їзди
у межах радіусу закруглення.

Згідно п. 3.1.2 Державного стандарту України (ДСТУ) 3587 затвердженого і введеного в дію наказом Держстандарту України від 31 липня 1997 р. № 441: Гранична глибина окремих осідань, вибоїн не повинна перевищувати 4 см для доріг І – III категорій і груп А, Б вулиць і доріг населених пунктів; 6 см – для решти категорій і груп. Гранична висота напливів не повинна перевищувати 2 см для доріг І – III категорій і груп А, Б і В вулиць і доріг населених пунктів; 4 см – для решти категорій і груп. У разі перевищення зазначених розмірів окремих осідань, ям, вибоїн, напливів терміни їх ліквідації не повинні перевищувати зазначені в таблиці 1 (таблиця 4.2 Технічних правил).

Згідно ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому КАС України, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Згідно п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Згідно ч. 2 ст. 19 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача, або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача.

На підставі вищевикладеного та керуючись Єдиними правилами ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правилами користування ними та охорони” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 р. N 198 та ст. 6, 17, 19, 104, 105, 106 КАС України,

ПРОШУ:

1. Прийняти даний адміністративний позов до свого розгляду та вжити заходів щодо невідкладного розгляду і вирішення справи.
2. Зобов’язати Відповідачів надати роз’яснення, щодо невчинення ними будь-яких невідкладних заходів, з приводу усунення пошкоджень асфальтового покриття на ділянці між будинками №1, №1-А, №3 по просп. Перемоги ям.
3. Зобов’язати Відповідача 2 вжити невідкладних заходів, щодо приведення асфальтового покриття на ділянці між будинками №1, №1-А, №3 по просп. Перемоги ям до належного стану.
4. Зобов’язати Відповідача 1 здійснити необхідні дії щодо контролю над виконанням Відповідачем 2 негайного та невідкладного ремонту асфальтового покриття на ділянці між будинками №1, №1-А, №3 по просп. Перемоги ям.

Додатки:
1. Лист від Дарницької районної в м. Києві держадміністрації від 14.11.2011 №16/М-1328/4 (1 арк.).
2. Лист від Департаменту ДАІ МВС України від 14.10.2011 №10/М-2432 (1 арк).
3. Фотографії ділянки асфальтового покриття (2 арк.).
4. Копія позовної заяви з додатками для Відповідачів.

05 грудня 2011 року Без'ямний Х.С.


Хороший стиль не должен хранить следа усилий. Написанное должно казаться счастливой случайностью.
 
ГостьДата: Пятница, 27.01.2012, 09:56 | Сообщение # 2
Группа: Гости





будет мукурасю новая забавка.
 
Dmitriy@KupyanskiyДата: Пятница, 27.01.2012, 17:08 | Сообщение # 3
Администратор
Группа: Пользователи
Сообщений: 2125
Репутация: 4
Статус: Offline
Да дай Бог что бы хоть у кого из нас было желание и знания для своей же защиты и благополучия. А получается, что это забавки.

Хороший стиль не должен хранить следа усилий. Написанное должно казаться счастливой случайностью.
 
ГостьДата: Пятница, 27.01.2012, 17:23 | Сообщение # 4
Группа: Гости





бестолковое это занятие и не мужское.
по нормальному, это купить джип и не обращать внимание на дорогу.
 
ГостьДата: Суббота, 28.01.2012, 09:40 | Сообщение # 5
Группа: Гости





Это как раз по мужски, пойти против системы надо иметь смелость, нервы и характер. А из тебя лоха делают каждом углу, а ты все ниже голову опускаешь, да втайне мечтаешь о джипе. Да, "мужик"?
 
ГостьДата: Суббота, 28.01.2012, 13:13 | Сообщение # 6
Группа: Гости





О как мы быстро на личности перешли! Задело про джип, видимо, вылезли тайные обиды наружу.
А для "ходунов против системы" нужна только куча свободного времени. Больше им применить себя некуда.

Добавлено (28.01.2012, 13:13)
---------------------------------------------
Мой джип действительно натуральный внедорожник, и мне как раз не велика проблема плохие дороги. А вот ваша мыльница канающая под джип тоже на таких дорогах не долго проездит. Да и дело то не в этом. Вы хорошую колдобину по любому объезжать будете, а это аварийная ситуация, если не на танке, соприкосновение с иным транспортным средством приведет как минимум к вложению бабла. Все это по вине чего, кого?

 
Форум » Архив » Что происходит у нас в Купянске - 4 » Нужно брать пример
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz